Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo

Dataro Team faz 1º e 2º  na Prova...

Nesse ultimo final de semana aconteceu na cidade de Presidente Epitácio-SP o Grande Premio Ironage , vencido Pelo Ciclista da DataRo Team Cristian Egídio. Seguido de Eduardo Sales que fez segundo.

A prova Aconteceu numa manha ensolarada na cidade com a presença de muitos ciclistas da região de São Paulo. A prova feita num circuito de 1600 m, com as equipes de Assis, Presidente Prudente, Penápolis, Presidente Epitácio outras.

A prova Teve muitos ataques como de costumes, mas com 1 hora de corrida aproximadamente os ciclistas da DataRo Team Cristian e Eduardo armaram um a fuga e com isso acabaram imprimindo um pedal muito forte obrigando ao pelotão a buscar a fuga, que demorou em se organizar permitindo que os dois pudessem abrir uma boa vantagem e com isso conquistassem o pódio.

A prova patrocinada pelo ISOTONICO IRONAGE

• hermes versand lieferzeiten
    hermes paketaufkleber zum drucken Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes versand lieferzeiten
  • hermes handbags austria
    hermes birkin bag in dubai Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes handbags austria
  • cheap jordans
    their I got my Jordan Six Rings "Lakers" edition and I was real happy with them. They were expensive, but I don't care because they are real and not no fakes and furthermore I looked everywhere for these shoes for my boyfriend! They were either sold out or fake! When I came to your site I ordered the last pair in his size you had and they're REAL!
    cheap jordans
  • hermes bags light coffee
    hermes birkin bag india Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes bags light coffee
  • spain hermes
    hermes shop k?ln ehrenfeld Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    spain hermes
  • hermes 2013
    hermes paketshop lübeck Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes 2013
  • belgique hermes
    hermes most expensive bag price Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    belgique hermes
  • hermes bags united kingdom
    hermes uk online review Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes bags united kingdom
  • hermes handbags schweiz
    hermes purse cheap Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes handbags schweiz
  • portugal hermes
    hermes shop solingen ohligs Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    portugal hermes
  • peachpuff hermes
    cheap designer hermes bags Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    peachpuff hermes
  • orange hermes bags
    hermes paketaufkleber bestellen Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    orange hermes bags
  • hermes handbags new zealand
    buy hermes lindy Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    hermes handbags new zealand
  • suisse hermes
    hermes purse charm Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    suisse hermes http://www.idaskunst.dk/go-with-a-replica-suisse-hermes-birkin-bag-for-gift.asp
  • cheap louis vuitton
    Louis Vuitton he is one of the history of France's most outstanding designers of leather goods, in 1854 in Paris, opened his own name the first suitcase shop. years old women A century later, so Louis Vuitton luggage and leather goods to become one of the best areas of the brand, and become a symbol of high society.
    cheap louis vuitton
  • germany hermes handbags
    buy hermes belt uk Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    germany hermes handbags http://www.fotofibiger.dk/hermes-handbags-united-kingdom-7317.aspx
  • holland hermes handbags
    hermes belt ebay fake Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    holland hermes handbags
  • orange hermes
    hermes outlet factory Clube de Ciclismo - Grande premio IRONAGE ISOTONICO de ciclismo
    orange hermes
  • cheap louis vuitton purses
    double Since May 17 positive Cannes Film Festival, equipped with patrick Louis Vuitton (Louis Vuitton) 2015 early spring vacation series will be the palace of Prince's first fashion show,implemented the beginning Princess Charlene Davis also said Trafigura I particularly pleased visible Moroccan royal family to the foot of the LVMH Group face.
    cheap louis vuitton purses
  • cheap louis vuitton outlet
    Local time on May 17, the Prince of Morocco Monte Carlo Palace Square to usher in the Louis Vuitton 2015 spring vacation big show referred my hubby on the job to make sure he understands By then, the Princess of Monaco Charlene Davis Rostock (Charlene Wittstock) will attend the show unhappy saga.
    cheap louis vuitton outlet